gema
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A website for every gema-assaultcube fan
 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  

 

 Ask us for a script

Go down 
+11
ChO
Sveark
Park
|MaRs|
sn1p3r_sh0t
|HP|
TheKiller
CriticalMachine
CiD
Athotis
Nirude
15 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Nirude
Admin
Nirude


Messages : 176
Joined/Date d'inscription : 2010-04-21

Gema stats
farthest jump: 38

Ask us for a script Empty
PostSubject: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyThu May 13, 2010 2:51 am

If you have an idea of a script, but you don't know how to do it, just ask here and we will try to do it for you.
Back to top Go down
https://gema.forumactif.com
Athotis

Athotis


Messages : 22
Joined/Date d'inscription : 2010-08-22
Age : 43
Location/Localisation : Brasil

Gema stats
farthest jump:

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySun Aug 22, 2010 11:55 am

If possible a script translation English / Portuguese Portuguese / English, I'd appreciate it .... kkkkkk
Back to top Go down
Nirude
Admin
Nirude


Messages : 176
Joined/Date d'inscription : 2010-04-21

Gema stats
farthest jump: 38

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyMon Aug 23, 2010 3:58 am

I can't do it, I don't speak Portuguese.
Maybe you can find it on Internet.
Back to top Go down
https://gema.forumactif.com
Athotis

Athotis


Messages : 22
Joined/Date d'inscription : 2010-08-22
Age : 43
Location/Localisation : Brasil

Gema stats
farthest jump:

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyMon Aug 23, 2010 8:43 am

Thanks ... I'll check the internet to see if I find something ...
Back to top Go down
CiD




Messages : 12
Joined/Date d'inscription : 2010-06-12

Gema stats
farthest jump:

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySun Aug 29, 2010 2:48 am

I could make a very simple half-translator, where it just replaces Portuguese words with English words, no word rearranging etc (i'm not that good, although i'm sure it's possible), so it might come up with some funny stuff.

You would have to provide the list of words though, so it would take a very very long time Smile
Back to top Go down
Athotis

Athotis


Messages : 22
Joined/Date d'inscription : 2010-08-22
Age : 43
Location/Localisation : Brasil

Gema stats
farthest jump:

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySun Aug 29, 2010 7:44 am

Hi

I once found a program for a particular chat, where one person writes in English and the other received the conversation already translated into the language you want .... I'm still looking for that program ...

I'll see if I can adapt this program for the AC.

But I appreciate the help. I have to be ashamed and find time to do a course in English and Spanish ... kkkk

But nothing that a famous site for translation in time of need ...
Back to top Go down
CriticalMachine




Messages : 29
Joined/Date d'inscription : 2011-04-15

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyFri Apr 15, 2011 11:04 pm

woa c'est cool d'avoir effacer mes messages ainsi que mon compte au lieu de me dire honnettement que vous voulez pas m'aider , sa me fait rire sa à quoi bon de creer un forum si y'a que 4 pelerin dessus et que les nouveaux venu sont expulser donc je re ecrit ce que j'avais mis:

Donc voila je vais être directe je recherche un script qui puisse autokicker un joueur sur mon serveur quand il kill un autre , spécialement pour mes gemas . Autoban je pense pas que se soit l'ideal mais au moins autokick car sa fait un ptit bye que je cherche partout et j'ai vraiment rien trouvé . Apprendre à scripter serai vraiment trop long pour moi et inutile pour seulement un autokick . Bref j’espère que cela est dans vos capacités , sinon tans-pis je continuerai à chercher . Mais si vous pouviez trouver sa , sa me sauverai la mise parce que quand je suis sur une gema et qu'on me demande toutes les 3 sec de kicker intel parce qu'il se fait killer , moi dans l'histoire je passe mon temps a kicker et non jouer et certain m'ont dit oui mais pourquoi tu mets pas ton serveur en private, bah je répond tous simplement que personne en profiterai si je fesait sa et que certain ne kill pas en gema et que ce serai eux qui en serait priver , bref je vais pas m'attarder la dessus.


Encore merci ,

Jo.

ps: si c'est trop vous demander , bah je demanderai à |AOD|Naplo qui lui a l'autokick
Back to top Go down
TheKiller

TheKiller


Messages : 45
Joined/Date d'inscription : 2010-05-05
Age : 29
Location/Localisation : France

Gema stats
farthest jump: 37 cubes

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 12:42 am

Bon je vais juste te répondre :
- Un, j'ai vu qu'hier soir, le site était en maintenance. Il est donc possible que ton compte et tes messages aient été supprimer à cause d'un bug (je crois que tu es arrivée juste une heure avant le problème).
- De plus, je n'ai personnellement rien fais et, comme tu peux le voir, nous sommes 2 à avoir été connectés depuis la création de ton compte. C'est donc toi qui l'a supprimée :p .
- Trois, je ne t'ai pas répondu hier car je ne connais pas le CubeScripting sur la version 1.1.0.4, et je n'ai pas le temps de m'y plonger. J'avais fais le script que tu demande en Lua, avec un modded server. Je pense que |HP| connaîtra le bon script.
- Quatre, un peu HS, je sais que tu voulais poster au plus simple, mais tu es dans la partie internationale, il aurait été sympa de poster dans la partie français ou de poster en anglais, car beaucoup ici ne sont pas français (seul Admin (Nirude) et moi le sommes), sonc tu risque d'avoir peu de réponses. Bien sûr, si tu ne parles pas bien l'anglais, je serai très content de traduire Wink .
- Aussi, une p'tite présentation n'aurai pas fait de mal pour mieux te connaître (perso, je ne t'ai jamais vu, je voudrais bien voir ton serveur Smile .
- Sinon, si |AOD|Naplo a l’auto-kick, pourquoi ne pas lui avoir demandé avant? Perso, si je sais qu'un script existe, je vais pas passer une heure sur le même truc (surtout qu'un script a toujours quelques bug, très long et chiant à corriger ^^).
- Pour finir, je te souhaite tout de même bienvenue et j'espère te voir dans le jeu Smile

TheKiller.
PS : Tu sais, on ne supprime jamais un compte, on ne banni même pas (un bannissement peut être non définitif), même si des hackers sont venu, on ne les a jamais bannis.
Et comme je suis co-admin, j'ai eu le privilège de voir qu'il n'y a aucune trace de ton ancien compte (dans les bannis ou autre...)
Sur ce, @+ Smile
Back to top Go down
CriticalMachine




Messages : 29
Joined/Date d'inscription : 2011-04-15

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 2:24 am

Premièrement c'est pas moi qui ai supprimer mon compte et si c'est pas toi c'est peut être nirude car je lui ai envoyer un message sur sa propre messagerie personnelle.

Deuxièmement j'ai poster ici suite au message que nirude a mis plus haut , et vu que c'est un FR je me suis adresser a lui en temps que FR et non anglais.

Troisièmement pour la présentation je suis pas dure à trouver sur AC était donner que je geek pas mal sous le nom de CriticalMachine , et ton pseudo m'est pas inconnu non plus.

Quatrièmement pour Naplo je n'ose pas lui demander vu que c'est un bon pote , je veux pas être amis par interret et j'aime bien me prendre la tête et chercher un peu a droite et a gauche .

Et finalement pour le bug c'est pas impossible pour les messages mais logiquement le compte aurait quand même du être enregistrer dans la data.

Voila , merci pour la bienvenue tout de même et pour la présentation j'y penserai.


PS: mon serveur c'est : Serveur FR ouvert à tous / (ouvert 7/7 24/24)

Cordialement,

Jo.
Back to top Go down
TheKiller

TheKiller


Messages : 45
Joined/Date d'inscription : 2010-05-05
Age : 29
Location/Localisation : France

Gema stats
farthest jump: 37 cubes

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 2:55 am

Ok, donc je pense pas que ce soit utile de débattre sur le bug, mais comme je te l'ai dit, Nirude n'est pas venu ici depuis ton arrivé. Je sais bien que tu n'as pas supprimé ton propre compte, mon message était ironique.
Bref, je demanderai à |HP| d'essayer de faire ce script dés que je le verrai.
Mais sinon, j'ai pas bien compris pourquoi tu ne demande pas à Naplo... Tu vas pas perdre un pote à cause d'un copier coller de texte, si Wink Nan mais je déconne, c'est ton choix et je le respecte.
J'aime bien ton serveur, il est cool.
@+
Back to top Go down
CriticalMachine




Messages : 29
Joined/Date d'inscription : 2011-04-15

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 4:42 am

Je me souviens de |HP| il venait sur mon serveur , il m'a marquer parce qu’il te fini une gema en 45 sec +/- et Naplo ma dit que |HP| posseder l'autoban carrement , donc pour l'auto-kick c'est pas impossible qu'il l'a mais après de la à le partager c'est autre chose .Sinon merci de lui demander =D en plus je l'ai vu taleur sur un serveur je lui est dit que ma gema voulais pas charger HOP il m'a envoyer sur son serveur et m'a directe dit que c'etait un problème de flag , pas manquer c'etait sa , sur le net c'est écrit 30 cubes d'espace entre les 2 alors j'ai fait pareil -_- enfaite c'est 52 cubes .

bref trop sympa ce |HP|.
Back to top Go down
Nirude
Admin
Nirude


Messages : 176
Joined/Date d'inscription : 2010-04-21

Gema stats
farthest jump: 38

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 6:47 am

Bienvenue à toi jojolapo1.
J'avouerai qu'en lisant le 1er message que tu as écris j'étais un peu perdu...
Mais il n'y a pas de problème Wink
Pour le compte, je confirme ce qu'a dit Thekiller: c'est une opération de maintenance du serveur qui a fait que ton inscription et toutes autres actions dans un certain laps de temps n'a pas été pris en compte. Je veux parler du PM que tu as envoyé: je n'ai rien reçu, désolé.

Je suis d'ailleurs ravi que tu sois passé sur le forum et j'espère que tu comptes passer de temps en temps, même si il est pas très actif, il y a des trucs sympa de temps en temps.
Et c'est cool de rencontrer des français dévouer en gema.

Enfin pour le script, je connais plutôt bien le cubescript, et je crois que ce que tu demandes est impossible, désolé. De plus un auto-kick est déconseillé car tu n'as aucun contrôle dessus.
Le mieux, et ça je suis sûr que c'est possible (et je suis en vacance donc j'ai le temps de travailler dessus) c'est de faire un bind:
Tu appuies sur une touche: ça ouvre une boite de dialogue ou une connerie comme ca, et la t'as juste à choisir la personne que tu veux kick. Tu devras kicker chaque personne toi-même mais comme ce sera très rapide, ce ne sera pas chiant.
Back to top Go down
https://gema.forumactif.com
|HP|
Admin
|HP|


Messages : 226
Joined/Date d'inscription : 2010-06-01

Gema stats
farthest jump: MAX

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 11:17 am

I didnt understand most of this but if someone needs the anti kill script pm me

I dont use it anymore.

I try to complete the gema with the killers in it...

its more challenging.



Last edited by |HP| on Fri Apr 29, 2011 4:25 pm; edited 2 times in total
Back to top Go down
TheKiller

TheKiller


Messages : 45
Joined/Date d'inscription : 2010-05-05
Age : 29
Location/Localisation : France

Gema stats
farthest jump: 37 cubes

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 11:19 am

(Chanceux le parisien, moi les vacs c'est la semaine prochaine, et Mardi j'ai mon bac blanc de français -_-). Je suis pas sur de ce que tu dis Nirude, HP l'a fait je crois (un système qui regarde et analyse les phrases dans la console et récupère le cn à partir du nickname), il m'en a parlé tout à l'heure...
Donc il faut juste qu'il passe ici et poste s'il l'a gardé Smile

Edit : HP a posté entre-temps xD
Back to top Go down
CriticalMachine




Messages : 29
Joined/Date d'inscription : 2011-04-15

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySat Apr 16, 2011 5:02 pm

Oui nirude comme dit TheKiller c'est possible crois moi , sorry |HP| for Naplo , Thank you for helping me this morning for the gema . But i really need this auto kick because there are too many killers in gema and it's unplayable.

Thank for your understanding.
Back to top Go down
Nirude
Admin
Nirude


Messages : 176
Joined/Date d'inscription : 2010-04-21

Gema stats
farthest jump: 38

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySun Apr 17, 2011 8:56 am

OK I am out ^^
I am sorry, I could not help you.
But HP can.
Hope to see you soon in game.
Back to top Go down
https://gema.forumactif.com
CriticalMachine




Messages : 29
Joined/Date d'inscription : 2011-04-15

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySun Apr 17, 2011 7:49 pm

Pro it's a nice job the script works fine. How can I thank you?

Again thank to TheKiller Nirude ans you |HP|pro I admire you =)
Back to top Go down
|HP|
Admin
|HP|


Messages : 226
Joined/Date d'inscription : 2010-06-01

Gema stats
farthest jump: MAX

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyMon Apr 18, 2011 12:44 am

thank macm who made it and thank sniper shot who gave it to me lol:D
I only fixed some bugs..

Peace
Back to top Go down
CriticalMachine




Messages : 29
Joined/Date d'inscription : 2011-04-15

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyMon Apr 18, 2011 7:02 am

ok =) then thank to "macm" , "SniperShot" and you ^_^
Back to top Go down
sn1p3r_sh0t

sn1p3r_sh0t


Messages : 67
Joined/Date d'inscription : 2010-06-12

Gema stats
farthest jump: 40+

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptySun Apr 24, 2011 2:48 pm

thats me... thanking macm....
Back to top Go down
|MaRs|

|MaRs|


Messages : 10
Joined/Date d'inscription : 2011-07-25
Age : 26
Location/Localisation : Maine, USA

Gema stats
farthest jump: 35 cubes

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyMon Jul 25, 2011 6:18 am

I was wondering if someone could make a script for me, some may know that I had problems with Svearks server mod, and now only I can claim admin due to the password hashing, I wanted some way for other people to get admin, so I thought that, someone could make a script that made it so, when people say into the chat "CLAIMADMIN", it would make me (if I already didn't have admin) claim admin, give them admin, then tell them "PM me the password in this format "!PM Killerxxx setadmin <PASSWORD>" in less then 20 seconds to succesfully claim admin" And if they didn't PM me the pass in time, I would claim admin, kick the player, remove all bans and open the mastermode, even if they didn't change any of it.

Thanks!
Killerxxx


Last edited by Killerxxx on Mon Jul 25, 2011 7:36 am; edited 1 time in total (Reason for editing : I forgot to add !PM Killerxxx)
Back to top Go down
sn1p3r_sh0t

sn1p3r_sh0t


Messages : 67
Joined/Date d'inscription : 2010-06-12

Gema stats
farthest jump: 40+

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyMon Jul 25, 2011 8:08 am

try hax, its easier
Back to top Go down
|MaRs|

|MaRs|


Messages : 10
Joined/Date d'inscription : 2011-07-25
Age : 26
Location/Localisation : Maine, USA

Gema stats
farthest jump: 35 cubes

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyMon Jul 25, 2011 12:51 pm

Well I want a way for other people to claim admin when i'm away :/
Back to top Go down
Nirude
Admin
Nirude


Messages : 176
Joined/Date d'inscription : 2010-04-21

Gema stats
farthest jump: 38

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyTue Jul 26, 2011 5:20 am

Sorry, I don't understand what you want the script do.
What about the "password"?
If they have the admin pass, they can claim admin themselves, can't they?
Back to top Go down
https://gema.forumactif.com
|MaRs|

|MaRs|


Messages : 10
Joined/Date d'inscription : 2011-07-25
Age : 26
Location/Localisation : Maine, USA

Gema stats
farthest jump: 35 cubes

Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script EmptyTue Jul 26, 2011 10:47 am

Well, I have problems with Sveakrs server mod, because I use XP, so the password hashing is screwed up, so |HP| gave me a compiled ac client, that allows me to claim admin. I am the only one that can claim admin but I wanted some way for other people to be able to cliam admin on my server, so I thought of this script, but unfortunatley I am not advanced enough in cubescript to make it, it is beyond my skills.

Quote:
I was wondering if someone could make a script for me, some may know that I had problems with Svearks server mod, and now only I can claim admin due to the password hashing, I wanted some way for other people to get admin, so I thought that, someone could make a script that made it so, when people say into the chat "CLAIMADMIN", it would make me (if I already didn't have admin) claim admin, give them admin, then tell them "PM me the password in this format "!PM Killerxxx setadmin <PASSWORD>" in less then 10 seconds to succesfully claim admin. And if they didn't PM me the pass in time, I would claim admin, kick the player, remove all bans and open the mastermode, even if they didn't change any of it.

All automatically. Basically I would be a bot, and make it so I can turn the detecting on and off, like I bind a key to make it so I detect the workd "CLAIMADMIN" and when I press the key again, I would stop detecting it

Thanks! Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Ask us for a script Empty
PostSubject: Re: Ask us for a script   Ask us for a script Empty

Back to top Go down
 
Ask us for a script
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» AFK Script
» Force Script
» [Lua] Working Anti-Cheat script
» Admin Script
» Baruchs gema script

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
gema :: International :: Scripts-
Jump to: